system
دستاورد| افزایش فروش تا شش برابر با سامانه مربی‌گری الکترونیکی مدیریت استراتژی
دستاورد| افزایش فروش تا شش برابر با سامانه مربی‌گری الکترونیکی مدیریت استراتژی

دستاورد| افزایش فروش تا شش برابر با سامانه مربی‌گری الکترونیکی مدیریت استراتژی


زمان مطالعه : 2 دقیقه
کد خبر : 98006
شرکت ناب‌اندیشان پارسیان با ارائه سامانه مربی‌گری الکترونیکی مدیریت استراتژی به سازمان‌ها در شناسایی گلوگاه‌ها و فرصت‌های کلیدی و برنامه‌ریزی مؤثر برای توسعه کسب و کار کمک می‌کند.

ایمان الدین مرادی باغ فیضی، مدیرعامل شرکت ناب اندیشان پارسیان در گفت‌وگو با خبرنگار مرکز ارتباطات و اطلاع رسانی معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان ریاست جمهوری در خصوص محصولات این شرکت و کاربرد آنها عنوان کرد:  سامانه مربیگری الکترونیکی مدیریت استراتژی به سازمانها و شرکتها در هر سطحی کمک میکند تا با تحلیل دقیق نقاط قوت و ضعف، فرصتهای داخلی و خارجی و همچنین شناخت عمیق از محیط رقابتی، راهبردهای مؤثر را تدوین، برنامهریزی و اجرا کنند.

با استفاده از این سامانه، شرکتها قادر خواهند بود مهارت تحلیل خود را ارتقا دهند، گلوگاهها و فرصتهای کلیدی را شناسایی کنند و به طور موثرتری برای توسعه کسب و کار خود برنامهریزی کنند. سامانه مربیگری الکترونیکی مدیریت استراتژی برای طیف وسیعی از سازمانها از جمله شرکتهای هلدینگ، واحدهای مختلف سازمانی، بخشهای منابع انسانی، بازاریابی و... مناسب است.

وی خاطرنشان کرد: کاربران می توانند با استفاده از این ابزار قدرتمند، ساختار سازمانی و سبد سرمایهگذاری خود را به طور دقیق تجزیه و تحلیل کرده و اقدامات استراتژیک مؤثری را طراحی و اجرا کنند و به طور قابل توجهی عملکرد و سودآوری سازمان خود را ارتقا دهند.

مرادیباغفیضی در خصوص بزرگترین یا مهمترین دستاورد این مجموعه بیان کرد: مهمترین نوآوری مدل و سامانه ما، توانمندسازی مدیران برای ارتقای مستقل سازمان خود است. به جای اتکاء به مشاوران خارجی، سامانه ما به مدیران میآموزد که چگونه نقش یک مربی حرفهای را ایفا کرده و با تحلیل دقیق نقاط قوت و ضعف، فرصتها و چالشها، استراتژیهای مؤثر را برای ارتقای سازمان خود تدوین و اجرا کنند.

وی تصریح کرد: در طول سه سال فعالیت با طیف وسیعی از شرکتها و سازمانها در سطوح مختلف همکاری داشتهایم و شاهد نتایج چشمگیری بودهایم. بیش از ۵۰ مورد استفاده موفق در سطح هلدینگها را به ثبت رساندهایم و به بسیاری از سازمانها در افزایش قابل توجه فروش و شناسایی گلوگاههای مانع رشدشان کمک کردهایم. رشد تا شش برابری فروش برخی از مشتریان ما، گواه اثربخشی و کارآمدی سامانه ما است. ما متعهد به توسعه و ارتقای مستمر سامانه خود هستیم تا به مدیران برای رسیدن به اهداف سازمانی خود یاری برسانیم.

مرادی در پایان در خصوص استفاده از حمایتهای معاونت علمی ریاست جمهوری گفت: ضمن تشکر از حمایتهای خوب معاونت علمی در زمینه نقدینگی و افزایش سرعت اخذ تسهیلات نیاز به حمایت بیشتری داریم.

انتهای پیام

بیشتر بخوانیم

تغییر اندازه فونت:

تغییر فاصله بین کلمات:

تغییر فاصله بین خطوط:

تغییر نوع موس:

تغییر فونت: